Pakiet Rozwojowy dla Nauczycieli

„Pakiet Rozwojowy dla Nauczycieli” to pakiet 5 webinariów o tym jak budować dobre relacje z uczniem bazując na szacunku, empatii i wzajemnej współpracy.

Podstawy merytoryczne webinarów opierają się na założeniach: Pozytywnej Dyscypliny, Porozumienia bez przemocy (NVC) Self-Reg i Rodzicielstwa Bliskości, a przede wszystkim na doświadczeniach wychowawczych prowadzącej Justyny Brzozak – nauczyciela z 13letnim stażem i matki trójki dzieci

Łącznie otrzymasz ponad 9 godzin wiedzy merytorycznej popartej przykładami oraz technikami które z pewnością wykorzystasz!

W ramach każdego z webinarów otrzymasz:

✅NOTATKĘ WIZUALNĄ W PDF
✅NAGRANIE do odsłuchiwania aktywne przez rok
ZAŚWIADCZENIE o udziale
(po napisaniu kilku zdań podsumowania po zobaczeniu webinarów do wglądu prowadzącej (wysłanych mailem na justyna.brzozak@gmail.com)

Zapisuję się!

wpisz-kupon

Tematy Webinarów:

1. Jak wspierać motywacje wewnętrzną u dziecka?

Webinar dla wychowawców szkolnych i przedszkolnych + notatka wizualna
(czas trwania 2:01:39)

Plan webinaru:
👉Czym różni się motywacja wewnętrzna od zewnętrznej?
👉Jak rozmawiać z dzieckiem, by nie brać na siebie odpowiedzialności za jego obowiązki?
👉Jakie narzędzia Pozytywnej Dyscypliny można wykorzystywać do kształtowania w dzieciach samodyscypliny i zaradności?
👉Czym różni się zachęta od zwykłej pustej pochwały?
👉Wasze pytania i moje odpowiedzi – czyli sesja Q&A

2. Jak budować autorytet u dzieci i uczniów?

Program webinaru:
(czas nagrania: 01:32:28)
👉 Co to znaczy być autorytetem w oczach dziecka/ucznia?
👉Jak budować silną i stabilną pozycję lidera w domu/ w klasie?
👉Jakie narzędzia Pozytywnej Dyscypliny pomagają budować relację współpracy i zrozumienia między rodzicem a dzieckiem/ nauczycielem a uczniem?
👉Jak uczyć dzieci szacunku i poszanowania granic swoich i innych ludzi?

3. Tzw.”niegrzeczne dzieci” – Stop etykietowaniu!

Program webinaru dla rodziców i nauczycieli  + notatka wizualna:
(czas trwania 1:43:46)
👉 Czym są etykietki, jakie są ich źródła i co leży u ich podłoża?
👉 Co może zrobić rodzic/nauczyciel, by lepiej radzić sobie z trudnymi zachowaniami i nie zaogniać sytuacji, a wesprzeć dziecko i siebie?
👉 Dlaczego etykietowanie pogłębia problem zamiast go rozwiązywać i jak się go pozbyć?
👉 Jakie skuteczne i intuicyjne metody daje Pozytywna Dyscyplina, by pomagać dzieciom zachowywać się lepiej i współpracować z dorosłymi?Czym jest asertywność, a czym zdecydowanie nie jest?

4. Gdy dziecko szybko się poddaje i nie wierzy w siebie – jak je wesprzeć?

Program webinaru dla rodziców i nauczycieli + notatka wizualna

(czas trwania: 01:48:00)

👉Z czego wynika takie podejście pełne wycofania i niewiary w swoje możliwości u dziecka? Czy to wina rodzica/nauczyciela?
👉Jak pomóc sobie samemu w akceptacji i spokojnym podejściu do takiej postawy u dziecka/ucznia?
👉Jakie narzędzia Pozytywnej Dyscypliny pomagają wyjść dzieciom/uczniom z błędnego przekonania, że nie dadzą rady?
👉Jak możemy wzmacniać poczucie własnej wartości i wiarę w siebie u dzieci/uczniów?

5. Gdy dziecko wciąż domaga się uwagi – co robić?

Program webinaru dla rodziców i nauczycieli + notatka wizualna
(czas trwania 1:53:16)

👉 Dlaczego dzieci potrzebują uwagi i z czego wynika ta potrzeba?
👉Co dzieje się pod powierzchnią wody – o co tak naprawdę prosi dziecko domagając się stałej uwagi lub obecności rodzica/nauczyciela?
👉Jakie narzędzia Pozytywnej Dyscypliny pomagają zaspokoić tę potrzebę – ani kosztem dziecka, ani kosztem rodzica/nauczyciela ? – pełna skrzynka z narzędziami.
👉Jak budować relację współpracy i zrozumienia między rodzicem a dzieckiem/ nauczycielem a uczniem?

Zapisuję się!